Treceți la conținutul principal

[Outfits] Summer look

Camasa/geanta no name
pantaloni PersunMall
sandale Leonardo
colier Jewelry Box



A mai trecut un weekend, iar vara se apropie de sfarsit, diminetile sunt tot mai reci, dar avem si surprize placate cand vantul e cuminte si aerul cald inca ne mangaie nasul. Daca de Sfanta Marie la lasatul serii simteam nevoia unui cardigan, weekendul acesta a fost placut.

Dupa pranz, sambata, primesc invitatia sotului meu de a-i arata cateva combinatii cu noile haine din garderoba. Nici unul nu avea chef de treaba, asadar m-am pus pe defilat printre care si cu aceasta tinuta. Mi-a placut exercitiu, nu e prima oara cand caut noi si noi combinatii. Asa am iesit, ne-am plimbat prin oras si am poposit intr-o terasa.
Pantalonii imi sunt marisori pentru ca eu am slabit, ma pastrez optimista, sotul m-a incurajat ca chiar daca nu vin "manusa" imprimeul imi permite. Ati intuit perfect ca despre ei va fi vorba in aceasta tinuta.
De cand cu noua tunsoare port tot mai des rujurile in culori indraznete.
Sa aveti o saptamana reusita!
xo
later edit: mersi, Marina

Comentarii

  1. Ce bine iti sta cu palarioara ^__^


    Many kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoasa e tinuta!
    Imi plac la nebunie pantalonii!!!
    Si iti sta super cu rujul asta!
    Off, vrem ce nu avem: eu vreau sa slabesc si nu pot si tu slabesti, chiar daca nu vrei.

    RăspundețiȘtergere
  3. Tu esti foarte draguta iar tinuta imi place foarte mult :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Cât de drăguță ești! Îmi plac foarte mult pantalonii! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte draguta combinatia palarie- ruj rosu - perle.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ti-am zis deja ca-mi place cum iti sta cu ruj rosu, palaria si pantalonii sunt foarte sic!

    RăspundețiȘtergere
  7. O tinuta Boohoo care te prinde bine. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Cat de draguta esti :X esti o norocoasa ca ai slabit, vreau si eu sa ma laud cu asta ;))

    pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca glumesti, eu "nu am voie" sa slabesc.. Nici tu nu cred ca ai nevoie.

      Ștergere
  9. Esti f frumoasa. Nu stiu care e secretul dar tot mai frumoasa te faci si tinutele tale imi plac tot mai mult:*

    RăspundețiȘtergere
  10. This look is unique, and I love it! You make me think of vines in Southern California. Awesome necklace too!

    RăspundețiȘtergere
  11. You're very sweet and beautiful, dear :) Thanks for the visit, you're welcome and congratulations <3 <3

    RăspundețiȘtergere
  12. love the colors. the pants is amazing !

    xo
    Sam
    http://fabulouspetite.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  13. Esti o frumusica si jumatate!
    Imi place mult tinuta ta!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  14. Imi place mult camasa !
    O saptamana frumoasa ! :*

    RăspundețiȘtergere
  15. So cute! love this outfit - perfect for vacations!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. I'm very happy to follow you now - your blog is full of charm.

    RăspundețiȘtergere
  16. Rujul e tare fain, din pacate pe mine parca nu ma avantajeaza culorile puternice, sau cel putin nu ma pot obisnui cu ele..

    RăspundețiȘtergere
  17. lovely outfit!!!
    love you pants, especially for the print!
    Chiara
    ♡EFFENSHION

    RăspundețiȘtergere
  18. Am vazut postarea la timpul potrivit dar nu reusisem sa las comment...:) N-am uitat!

    Mihule, nu stiu de ce spui ca-ti sunt marisori pantalonii pentru ca nu par; se asaza foarte bine pe tine, te avantajeaza! Combinatia cu camasa rosie, cu acel colier si palaria are un aer boem care ma cucereste! Iti vin foarte bine rujurile in nuante puternice, foloseste-le! Esti foarte-foarte frumusica, penultima poza e preferata mea!:)

    Pupici, cu drag!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu pretind asta, draga mea, stiu ca esti ocupata acum mai mult ca oricand si apoi esti libera sa vii cand poftesti, cand voiesti, la fel sa sari peste daca e cazul.
      Eu stiu ca imi esti alaturi si iti multumesc!

      Te pup, Ilda.

      Ștergere
  19. You look AMAZING!! I love this outfit!
    Laura. xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  20. Eu vreau sa ma ingras si nu reusesc. :))
    Imi plac tare mult camasa. :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Reformuleaza te rog, si tu vrei sa te ingrasi si nu reusesti. :P
      Oricum la cum iti vin blugii de pe kurtmann stai mult mai bine ca mine. :D
      te pup!!

      Ștergere
  21. Îmi place cum îţi vine roşu şi îmi place cum îţi vin pantalonii. Sunt foarte cool. Mi-aş dori şi eu o pereche.

    Mă bucur să văd că prinzi curaj în ceea ce priveşte postările de outfit.

    Ai grijă cu slăbitul, să nu o dai în alte extreme.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, nici nu-mi doresc asta Zadin, sunt deja intr-un prag critic, optimismul ma ajuta sa nu se acutizeze situatia.
      Trebuie sa mai fac o cura de vitamine si sa ma odihnesc.

      Ștergere
  22. Ar trebui sa faci pozele mai mari, sa iti vedem si noi mai bine ochii aia frumosi!

    RăspundețiȘtergere
  23. iti vin foarte bine pantalonii si ma bucura ca folosesti rujuri mai indraznete, te prind foarte bine :)

    noissapym.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  24. pantalonii sunt preferatii mei !!
    te pup
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  25. place tinuta si felul cum le-ai combinat pe toate

    RăspundețiȘtergere
  26. As already mentioned, dearest Mihaela, in your pre-view, I´m absolutely in love with this wonderful outfit! Now I can see that the blouse is red and you look so beautiful with the hat and the floral pants <3

    Thanks for sharing this great summer look!

    Wish you a wonderful rest of the week with happiness and laughter <3

    xx from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    RăspundețiȘtergere
  27. Este foarte frumoasa tinuta ta, Mihaela, ai mare grija de tine, nu mi-a placut ca am citit ca ai slabit si nu ai voie. Big hug! :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Red looks really fab on you:)
    PS Sorry I can't comment more. Unfortunately, English is not showing as a translation option for me:(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sometimes the google translation doesn't work, don't worry I'm pleased that you visit me. Thank you. x

      Ștergere
  29. You looks so pretty in red top, I love your pant too <3 Kisses <3

    RăspundețiȘtergere
  30. Foarte bine iti sta asa ! :D

    p.s. Posteaza cu poze mai mari :D ar fi mai util pt noi astia mai "chiori" :)))

    te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu pot fi mai mari caci ar iesi din tiparul blogului, insa le poti deschide intr-o alta fereastra si dai si pe lupa sa le vezi mari. :)

      Ștergere
  31. Sincer? Bravo! Arati superb! Chiar te prinde foarte bine rosul ( sa mai porti haine de aceasta culoare ), imi place si contrastul realizat cu ajutorul margelelor si palariei.

    RăspundețiȘtergere
  32. Ce frumoasi sunt pantaloni:)
    http://lifeontheheels.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  33. Pantalonii sunt superbi!Si palariuta te prinde bine de tot!

    RăspundețiȘtergere
  34. Amazing look, I love your hat and your floral pants!!!!
    Kissss

    RăspundețiȘtergere
  35. You look lovely in these pictures. I like your outfit and your hat. Wish to follow each other? Let me know.

    http://justabriefmoment.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  36. Love your outfit! Te prinde rosul! :D

    RăspundețiȘtergere
  37. What a pretty look! Red is an absolutely wonderful colour on you, and I just love your printed pants :)
    xox,
    Cee
    www.cocoandvera.com

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.